
Savez općina i gradova Federacije Bosne i Hercegovine u okviru implementacije Projekta „Jačanje kapaciteta saveza općina/opština i gradova u Bosni i Hercegovini“ finansiranom od strane Ambasade Švicarske i Ambasade Švedske objavljuje
J A V N I P O Z I V
(Zahtjev za ponudu)
za učešće u postupku prikupljanja ponuda za ažuriranje i unapređenje programa Uvodne/Osnovne obuke za izabrane zvaničnike u jedinicama lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine
I. Uvod
Projekat “Jačanje kapaciteta saveza općina/opština i gradova u BiH” je razvojni projekat finansiran od strane Švedske razvojne agencije (Sida) i Švicarske razvojne agencije (SDC), a koji podržava saveze lokalnih vlasti u BiH, Savez općina i gradova Federacije Bosne i Hercegovine (Savez) i Savez opština i gradova Republike Srpske, uz mentorstvo Švedske asocijacije lokalnih i regionalnih vlasti (SALAR) za period 2018. –2021. g.
Svrha projekta je jačanje kapaciteta saveza u oblasti lobiranja i zastupanja, interne strukture i menadžmenta i saradnje članica kroz provedbu odabranih prioriteta iz strateških dokumenata saveza, a kako bi savezi ojačali svoju ulogu u Bosni i Hercegovini.
II. Opis zadatka
Savez općina i gradova Federacije Bosne i Hercegovine (Savez) raspisuje javni poziv za prikupljanje ponuda za ažuriranje i unapređenje postojećeg programa Uvodne obuke koji je prvenstveno namijenjen novoizabranim zvaničnicima (vijećnicima i gradonačelnicima/načelnicima) u jedinicama lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine. Program obuke može se preuzeti sa sljedećeg linka: https://bit.ly/3oRM8c7
Paket programa obuke treba da sadrži sljedeće:
- Nastavni program.
- Nastavni plan.
- Prateće Power Point prezentacije.
- Referentni radni materijali sa vježbama.
- Priručnik za učesnike koji pored tekstualnog dijela treba da sadrži grafikone, prikladne ilustracije i sl.
- Evaluaciju.
- Najmanje dvije kratke video animacije (po cca 1 min) kojima će se slikovito prikazati neka od najvažnijih poglavlja obuke (npr: Proces donošenja i upravljanja budžetom i Parlamentarne procedure / Proces izrade i donošenja akata). Ovaj segment može biti posebno naveden u finansijskoj ponudi ukoliko isti bude radila druga osoba, ali je angažovani autor u obavezi voditi proces izrade video animacije u vidu pripreme sadržaja i davanja instrukcija.
- Vodič za trenere sa metodologijom izvođenja svakog segmenta obuke i vježbi.
- Pripremu za izradu online nementorisane obuke – kviza u vidu pitanja i ponuđenih odgovora. Za svako poglavlje 2-6 pitanja.
Program obuke u svom sadržajnom dijelu treba da obrađuje sljedeća poglavlja (oblasti) koja će biti sažeta u formi priručnika:
- Upoznavanje sa osnovnim aspektima lokalne samouprave u FBiH i BiH (pravni okvir – kanton, FBiH, međunarodni dokumenti, nadležnosti i sl.)
- Evropska povelja o lokalnoj samoupravi i njena implementacija
- Zakon o principima lokalne samouprave u FBiH i njegova implementacija
- Struktura i funkcionisanje lokalne vlasti (izvršni organ, predstavničko tijelo, odnos vijeće – gradonačelnik/načelnik, postupak donošenja akata, vrsta akata, način rada organa uprave, uređenje i funkcionisanje administracije, nadzor nad radom grada/općine i sl.)
- Lokalni razvoj
- Donošenje i upravljanje budžetom i finansijama
- Upravljanje imovinom
- Javne usluge
- Javna komunalna preduzeća (rad, funkcionisanje, nadzor)
- Odnos sa građanima i javnostima
- Važnosti transparentnog rada javne službe
- Uloga i značaj organizacija civilnog društva i njihovo finansiranje
- Antikorupcijske mjere u JLS i koruptivni rizici u radu gradskog / općinskog vijeća / vijećnika i načelnika / gradonačelnika
- Međuopćinska / međugradska saradnja
- Međunarodna saradnja u EU integracije
Prilikom obrade sadržaja obuke treba imati u vidu regionalnu praksu, kao i evropsku praksu po konkretnim pitanjima koja se obrađuju, gdje je primjenjivo.
Program obuke sa svim pratećim materijalima izrađuje se u skladu sa Smjernicama za pripremanje i izvođenje programa obuke za službenike i izabrane zvaničnike u jedinicama lokalne samouprave. Smjernice dostupne na sljedećem linku: https://bit.ly/2QR94Mg
Program obuke treba da sadrži interaktivne oblike podučavanja kojima se može postići balans između teorijskog i praktičnog dijela obuke.
Tokom izrade materijala od autora se očekuje intenzivna saradnja i konsultacije sa Savezom općina i gradova FBiH.
III. Profil autora
Od izabranog autora se očekuje da:
- Ima univerzitetsku diplomu društvenog smjera.
- Ima najmanje 5 godina iskustva u izradi trening modula i/ili pružanju obuka.
- Posjeduje reference kojima može dokazati stečeno iskustvo u izradi i pružanju obuka.
- U potpunosti poznaje rad i nadležnosti organa lokalne samouprave. Iskustvo u radu u lokalnoj samoupravi je prednost.
- Posjeduje iskustvo u korištenju MS Office-a (MS Word, Excel i PowerPoint, itd.).
Prethodno iskustvo u radu sa Savezom može se vrijednovati kao prednost.
Opšti uslovi za aplikante:
- Da su državljani Bosne i Hercegovine
- Da su stariji od 18 godina.
IV. Prijava na Javni poziv
Prilikom prijave na Javni poziv, potencijalni kandidati su dužni dostaviti sljedeće dokumente:
- Okvirnu strukturu priručnika i vremensku dinamiku izrade cjelokupnog programa obuke.
- Finansijsku ponudu izraženu u konvertibilnim markama sa uračunatim PDV-om.
- Biografiju (CV) na jednom od službenih BHS jezika, sa posebnim naglaskom na oblast javnog poziva.
- Referentnu listu kojom se dokazuje iskustvo u izradi nastavnih programa.
- Popunjen prijavni obrazac https://bit.ly/3hQkieU.
- i drugu dokumentaciju kojom se može dokazati ispunjavanje uslova za vršenje ekspertskih usluga iz oblasti za koju je raspisan javni poziv.
Popunjen prijavni obrazac, uz priložene dokaze o ispunjavanju uslova dostaviti putem e-maila na dino@sogfbih.ba ili pošte na sljedeću adresu:
Savez općina i gradova Federacije Bosne i Hercegovine
Adresa: Musala br. 5, 71 000 Sarajevo
s naznakom „Za javni poziv", najkasnije do 11.06.2021. godine.
Za dodatne informacije, zainteresirani se mogu javiti na telefon broj: 033 216 502, kontakt osoba je Edin Demirović.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Obrazac za prijavljivanje možete preuzeti na web stranici Saveza: www.sogfbih.ba
Prijave će se ocjenjivati na osnovu kumulativne analize uzimajući u obzir kombinaciju tehničkih kriterija i finansijskog prijedloga. Tehnički kriteriji naznačeni javnim pozivom će iznositi 60% (60 bodova), a finansijski prijedlog će iznositi 40% (40 bodova) ukupne ocjene.